.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است. تأیید 3 مصوبه اتاق بازرگانی مازندران در اتاق ایران
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری سه مصوبه از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به شورای ملی رفت و مورد تأیید قرار گرفت، گفت: این مصوبات با واکنش مثبت سایر اتاق‌های کشور مواجه شده است.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

شورای اسلامی شهر ساری هیئت رئیسه جدید خود را شناخت / سرهنگ ابقا شد
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی،  گردشگری  و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد. پل چهارم نکارود بزودی به بهره برداری می رسد
شمال نیوز : سکاندارشورای شهر نکا در ادامه رمز موفقیت دوره ششم شورا در تمام کارهای بزرگ عمرانی، گردشگری و زیربنایی را همدلی وهم زبانی واتحاد تک تک اعضای محترم شورا وشهردار برشمرد.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد. احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث مسیر دسترسی جدید به دریا در فرح‌آباد خبر داد.(ادامه)
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای از ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری تا انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای (ادامه)
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند.

تجمع صنفی پرستل آتش نشانی ساری مقابل ساختمان مرکزی
شماری از آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر ساری صبح سه شنبه با حضور مقابل ساختمان مرکزی خواستار رفع مشکلات اداری به خصوص وضعیت شیفت کاری و حقوق و مزایا شدند. (ادامه)
عقب ماندگی مازندران در تصفیه فاضلاب
ساری- عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح تصفیه بهداشتی فاضلاب از یک سو و ورود آلاینده ها به منابع آبی و رودخانه سبب شده تا فاجعه زیستی در استان رقم خورد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت  . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت . به اهدافی که می‌خواستیم نرسیدیم و به همین دلیل هم محبوب نیستیم / درآمدهای شهرداری ما نامشروع است ، چون پول اضافه از مردم دریافت می‌شود / مردم به مدیریت شهری اعتماد ندارند /به زور داریم از مردم پول می‌گیربم و این درست نیست
شمال نیوز : در حالی که شهردار و رئیس شورای ساری از برگزرای نشست خبری خودداری می کنند ، یک عضو شورای شهر ساری با ابتکاری جالب در مقابل برخی خبرنگاران قرار گرفت و اعترافات تلخی داشت . هر چند در این نشست بسیاری از خبرنگاران منتقد حضور نداشتند اما همین نشست کم رمق را نیز به فال نیک باید گرفت .(ادامه)
مخالفت شورا شهر ساری با نرخ‌های جدید سرویس مدارس
اعضای شورای اسلامی شهر ساری برای تعیین نرخ شهریه سرویس مدارس دانش‌آموزان مرکز استان در سال تحصیلی جدید با نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش شهرستان مخالفت کردند و قرار است برای نهایی شدن این نرخ در ساری تصمیم‌گیری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد .... استیضاح «طالبی » بازهم به جریان افتاد / ضرورت پاسخگویی شفاف شهردار بدون « لشکر کشی » به صحن شورا
شمال نیوز : شهردار ساری باید « بدون حاشیه سازی» و « لشکر کشی مدیران شهرداری » به صحن شورا آمده و به سئوال متقدان به عنوان نمایندگان مردم پاسخ دهد و این پاسخ های خود را به رای همه اعضای شورا بگذارد ....(ادامه)
سناریوی استیضاح شهردار ساری با ۱۲ سوال به مرحله دوم رسید
در سی و هفتیمن جلسه شورای اسلامی شهر ساری، با طرح ۱۲ سوال از جواد طالبی طرح استیضاح شهردار مرکز مازندران به مرحله دوم رسید.(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و .... بی برنامگی شهرداری ساری، حیات درختان نارنج را هم به مخاطره انداخت !
شمال نیوز : تقریبا تمامی درختان نارنج معابر مرکزاستان با وجود دارابودن میوه های بسیار به آفات مرگبار گیاهی نظیر قارچ و سفیدک مبتلا شدند که این وضعیت متاثر از نقصان در سیستم نگهداشت و ....(ادامه)
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است. شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است.(ادامه)
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و .... پول گرفتن از مردم برای استفاده از سواحل مازندران ادامه دارد / توضیحات نماینده مجلس و شهرداری بابلسر
شمال نیوز : در برخی شهرهای مازندران، شهرداری ها برای حضور گردشگران در کنار ساحل، از آنها «پول» می گیرند؛ اقدامی که با وجود اطلاع استانداری مازندران رخ می دهد و ....(ادامه)
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است. در سی‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت ؟ / از افزایش درآمد تا کشف بدهی بانکی جدید در شهرداری ساری
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است.(ادامه)
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند. کمیته انطباق فرمانداری بودجه پیشنهادی شورای شهر ساری را رد کرد
شورای شهر ساری پس از تایید نشدن بودجه تصویب شده دو هزار و ۲۹۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری توسط کمیته انطباق فرمانداری، با یک عقب‌گرد بودجه‌ای زودهنگام لایحه بودجه یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری را به تصویب رساند.(ادامه)
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند. بودجه 2 هزار و 290 میلیاردی شهرداری ساری تصویب شد
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند.(ادامه)
شهردار ساری برکنار شد
سرانجام پس از کش وقوس های فراوان جواد طالبی شهردار ساری با رای اعضای شورای شهر از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
 در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود . اما و اگر های تصمیم شورای ساری در جلسه بیست و سوم !
در حالی شورای ششم ساری به ایستگاه بیست و سوم رسید که از آغاز جلسه ، عدم حضور رییس شورا نشان می داد که جلسه ای پر حاشیه در پیش خواهد بود .(ادامه)
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را تکذیب کرد و گفت: این قبیل اظهارنظرها از سوی مدیران اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اظهارات مدیرکل دیوان محاسبات مازندران درباره دست‌دوم بودن تجهیزات زباله سور ساری تکذیب شد
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را تکذیب کرد و گفت: این قبیل اظهارنظرها از سوی مدیران اذهان عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. (ادامه)
 شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را .... واکنش رئیس شورای شهر ساری به دست‌دوم بودن تجهیزات زباله‌سوز
شمال نیوز: رئیس شورای شهر ساری دست‌دوم بودن تجهیزات خریداری شده برای نیروگاه زباله‌سوز این شهر را ....(ادامه)
شمال ذنیوز : مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: تاسیسات و تجهیزات خریداری شده زباله سوز ساری دست دوم و جزو فناوری منسوخ شده کشورهای دیگر بوده است. تجهیزات زباله سوز ساری تاسیسات دست دوم و منسوخ شده خارجی است
شمال ذنیوز : مدیرکل دیوان محاسبات مازندران گفت: تاسیسات و تجهیزات خریداری شده زباله سوز ساری دست دوم و جزو فناوری منسوخ شده کشورهای دیگر بوده است.(ادامه)
جلسه شورای شهر ساری زیر سایه بیماری شهردار / همه‌چیز درباره طرح سوال از شهردار ساری
هفدهمین جلسه شورای شهر ساری در حالی قرار بود، با موضوع طرح سوال از جواد طالبی شهردار ساری برگزار شود که وی به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان بستری است و اعضای شورای شهر ساری در این جلسه به بیان وظایف شهردار و تصمیم‌گیری درباره ادامه کار طالبی در سمت شهرداری ساری پرداختند. (ادامه)
قفل سرمایه گذاری در سواحل مازندران باز شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران گفت: قفل سرمایه گذاری در سواحل با رعایت مسائل آمایشی و ملاحظات زیست محیطی باز شود.(ادامه)
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند .... تجمع تعدادی از نیروهای شهرداری ساری مقابل شورای شهر / انتقاد کارکنان از بداخلاقی‌های مدیریتی در شهرداری مرکز استان / عضو شورای ساری: این اقدام فرآیند سازماندهی شده‌ای برای اخراج نیروهاست
شمال نیوز: تعدادی از کارکنان شهرداری ساری که صبح روز شنبه هنگام ورود به محل کار با حذف اثر انگشت خود از دستگاه ثبت حضور کارکنان مواجه و به واحدهای دیگر شهرداری معرفی شدند ....(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد. اتتقاد عجولانه بخشی از شهردار ساری/ سید حسین یوسفی: برخی بدنبال خواسته های شخصی هستند
رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز ضمن خیرمقدم به بیست و چهارمین استاندار مازندران آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر را جهت همکاری به منظور توسعه مرکز استان اعلام کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.